Organisatie
Het bestuur
LoVoC heeft een bestuur bestaande uit een voorzitter, een penningmeester, een secretaris, een algemeen lid en drie vertegenwoordigende leden vanuit de verschillende commissies.
Ga naar de pagina Bestuur
Technische Commissie: regelt de volleybaltechnische zaken binnen de vereniging zoals samenstelling van trainingsgroepen en competitieteams, de indeling van trainingsavonden en trainers, begeleiding teams, coaches, trainers en scheidsrechters, wedstrijdsecretariaat, aanschaf en beheer materialen.
Ga naar de pagina Technische Commissie
Kantine commissie (KC): De KC zorgt voor het reilen en zeilen van de kantine. Dit behelst o.a. de inkoop, planning c.q. inroostering kantinebezetting met vrijwilligers, inroosteren schoonmaakdienst, onderhoud en inrichting, instructie / voorlichting aan vrijwilligers. Hiernaast organiseert en verzorgt de KAC allerhande activiteiten, zoals Ouder-Kind toernooi, Mix-toernooi, feestavonden, klaverjascompetitie, de Grote Clubactie.
Ga naar de pagina Kantine- en Activiteiten Commissie
Activiteiten commissie (AC): De AC organiseert en verzorgt allerhande activiteiten, zoals Ouder-Kind toernooi, Mix-toernooi, feestavonden, klaverjascompetitie, de Grote Clubactie.
Vertrouwenscontactpersoon:
De vertrouwenscontactpersoon is binnen LoVoC het eerste aanspreekpunt voor iedereen met vragen, twijfels of signalen over zaken die met ongewenst gedrag te maken hebben.
Ga naar de pagina Vertrouwencontactpersoon